نوکیا به کاهش هزینههایش ادامه میدهد و در این راه بزرگترین فروشگاه خود یعنی پرچمدار این شرکت در شانگهای را تعطیل کرد. نوکیا فروشگاه خود در شانگهای را در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان بزرگترین فروشگاهش افتتاح کرد و در آن زمان همه چیز فوقالعاده پیش میرفت.
این موضوع مربوط به گذشته است و حالا وضعیت فرق کرده است. نوکیا در شش سال گذشته از پیشرفت کافی در زمینه تلفنهای هوشمند جا مانده و دارد برای دستیابی به اندروید و iOS تلاش میکند.
علاوه بر این نوکیا استراتژی فروشش را نیز اساسا تغییر داده است. پس از رویکردی مشابه اپل که روش فروش محصولات در فروشگاههای خود شرکت بود، نوکیا حالا دارد حضورش را در فروش از طریق سایر فروشگاههای فعال پررنگ میکند.
این پایان نوکیا نیست. این شرکت قصد دارد حضور آنلاینش را بیشتر کند. بسته شدن فروشگاه شانگای در چین منجر به افتتاح فروشگاه کوچکتری در این شهر خواهد شد.