یادداشتهای گذری
یادداشتهای گذری

یادداشتهای گذری

HTC One پرچمدار جدید اندروید به‌طور رسمی معرفی شد

پس از انتشار خبرهای فراوانی درباره پرچمدار جدید HTC، این شرکت دیروز در کنفرانس ویژه‌ای که در شهر لندن برگزار شد، از تلفن هوشمند HTC One پرده‌برداری کرد. گوشی جدید این شرکت با داشتن مشخصات بارز از جمله صفحه نمایش فول اچ‌دی Super LCD 3، قرار است به عنوان یکی از پرچمداران قدرتمند اندروید در سال ۲۰۱۳ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

htc-onesilvermultiple.jpg

تلفن هوشمند HTC One دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ (با تفکیک ۴۶۸ پیکسل در هر اینچ) است. این شرکت برای پردازنده این دستگاه از Snapdragon 600 چهار هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی به‌عنوان قلب تپنده آن استفاده کرده است. رم این گوشی ۲ گیگابایت است و قرار است در دو مدل ۳۲ گیگ و ۶۴ گیگ عرضه شود.

HTC One با وجود این مشخصات، گوشی چندان سنگینی به حساب نمی‌آید و تنها ۱۴۳ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۹.۳ میلی‌متر است.


htconehandson.jpg

اما یکی از نکات جالب این گوشی، دوربین آن است. برخلاف رویه موجود در تلفن‌های هوشمند برتر بازار که در حال حاضر در از دوربین‌های ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، اچ‌تی‌سی ترجیح داده است از یک سنسور ۴ مگاپیکسلی برای One استفاده کند و در عوض با به کار بردن تکنولوژی ویژه‌ای، موجب ثبت تصاویر روشن‌تری در عکس‌ها شود. این دوربین همچنین قادر به ضبط ویدیوهای فول اچ‌دی HDR با ۶۰ فریم بر ثانیه نیز هست.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری، NFC، بلوتوث نسخه ۴، قابلیت استفاده به‌عنوان کنترل از راه دور برای تلویزیون‌های هوشمند، بلندگوی استریو، پشتیبانی از شبکه 4G و داشتن محافظ صفحه گوریلا گلس ۲ اشاره کرد.

HTC One در دو رنگ نقره‌ای و مشکی از نیمه‌های ماه مارس آینده روانه بازار می‌شود. این شرکت هنوز قیمت نهایی پرچمدار جدید خود را اعلام نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد