یادداشتهای گذری
یادداشتهای گذری

یادداشتهای گذری

اختلاس 50 میلیاردی در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

"عباس پوریانی" دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان گلستان، در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: نگاه رئیس قوه قضاییه همچنین دستگاه قضا در برخورد با مفسیدن مالی و اقتصادی برخوردی قاطع و قانونی است.

وی در خصوص اختلاس 50 میلیارد تومانی که در اداره راه و شهرسازی استان گلستان به وجود آمده است، گفت: پس از بررسی این موضوع مدیر اداره راه و شهرسازی استان و تعدادی از مدیران وی و تعدادی از پیمانکاران برخی از پروژه‌ها بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان گلستان در پاسخ به این سوال که در این پرونده چه تعداد بازداشت شده‌اند، گفت: تاکنون 6 نفر از متخلفان این پرونده بازداشت شدند و هم اکنون در بازداشت موقت به سر می‌برند.

وی درباه میزان اختلاس این مدیران که گفته می‌شود 50 میلیارد تومان است، افزود: این پرونده به صورت جدی درحال پیگیری است زیرا مقدار این فساد مالی به طور مشخص تعیین نشده و در آینده‌ای نزدیک تمام جزییات آن اعلام خواهد شد.

پوریانی درباره ارتباط مردم با مسئولان قضایی اظهار داشت:‌ با توجه به سفر مسئولان عالی قضایی کشور به استان گلستان طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 20 صندوق در مکان‌های مختلف برای جمع‌آوری نامه‌های مردم در ارتباط با مشکلات قضایی آنها مکان‌یابی شده است.  
 وی در ادامه افزود: 7 نماینده از سوی رئیس دستگاه قضا به 7 شهرستان استان گلستان خواهند رفت لذا در این شهرستان‌ها صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات نیز برای شکایات یا درخواست‌های مردم آن مناطق در نظر گرفته شده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امروز بعد از ظهر 5 نماینده از سوی آیت‌الله آملی لاریجانی به مساجد شهر گرگان، خواهند رفت گفت:‌ در تمام این مساجد از جمله مساجد گلشن، مسجد جامع و مسجد امام رضا(ع) این صندوق‌ها را قرار داده‌ایم.  
 
پوریایی افزود: مردم استان گلستان اگر شکایت‌هایی از مجموعه‌های قضایی استان دارند می‌توانند نامه‌های خود را طی امروز و فردا در این صندوق‌ها برای رسیدگی بیاندازند.  
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان گلستان در خصوص پاسخ‌دهی مسولان به نامه‌های مردم،‌خاطرنشان کرد: نماینده دبیرخانه مدیرکل قوه قضاییه پیگیر موضوعات مطرح شده از سوی مردم این استان خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:01 http://pool7.blogsky.com/


سلام آقای بهروز
کوتاه و مختصر مفید خدمتت میگم
اگر حداقل روزی نیم ساعت اینترنت میای حتما تو این سایت www.pool7.blogsky.com واسه 5 دقیقه هم شده برو یه سر بزن
اگر هم مشکلی بود که لازم به شفاف سازی بود میتونی با این شماره تماس بگیری 09119938355

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد