یادداشتهای گذری
یادداشتهای گذری

یادداشتهای گذری

بعد از رفتنت.......!

از بس که دنبالت دویدم خسته شدم
این قلب عاشقم نابود شد
هرچیزی که تا الان اتفاق افتاده رو فراموش کن
 از این به بعد هر کس بره دنبال سرنوشت خودش
بعد از رفتن تو اسمم رو عوض کردم گداشتم احمق خنگ

حتی حرف های بیهوده هم نمیتونه این مسیر رو از بین ببره
تو راه خودت رو ادامه بده من از قبل آواره این راه بودم
تو این دنیایی که مَردی از بین رفته
اگه دنبال عشق و محبت میگردی من احمق اینجا هستم



بعد رفتنت تحمل نبودنت برام خیلی سخته

اما قلب من صبوره نگو که فراموشی شدنی نیست
من یه احمق بدبختم و تو هم کسی که آدم رو زجر میده
حتی حرف های بیهوده هم نمیتونه این مسیر رو از بین ببره
تو راه خودت رو ادامه بده من از قبل آواره این راه بودم
تو این دنیایی که مَردی از بین رفته
اگه دنبال عشق و محبت میگردی من احمق اینجا هستم

حتی حرف های بیهوده هم نمیتونه این مسیر رو از بین ببره
تو راه خودت رو ادامه بده من از قبل آواره این راه بودم
تو این دنیایی که مَردی از بین رفته
اگه دنبال عشق و محبت میگردی من احمق اینجا هستم...

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:32

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد